vineri, august 21, 2009

Mare Ti-e gradina Doamne si multi nebuni ii sar gardul

Pe zi ce trece ma sperii mai tare de lumea asta. Ieri am deschis si eu mess-ul (proasta decizie) si dupa cateva minute ma abordeaza un tip cu care am mai vorbit de vreo 2 ori, tot pe mess, in schimb habar nu am cine e de fapt. Pana aici nimic interesant doar ca formula lui de salut nu a fost una normala gen "buna", "sal" si alte alea, a fost una mai originala si anume "Dumnezeu sa te binecuvanteze". Binenteles ca am inceput sa rad de una singura si l-am intrebat ce e cu vb asta, la care el imi spune ca sunt un om bun si am un suflet mare. Am eu "sufletul mare" dar nu cred ca se referea la asta. Asaaaa, a mai zis el niste tampenii (ca e batran si sta la azil si e singur, asta in conditiile in care are 21 de ani.... sau nu...cn naiba mai stie) dupa care l-am rugat sa ma scuteasca pentru ca e nebun. Ghiciti ce!!! "Pacat de tine" mi-a zis. Raspunsul meu a fost promt " Chiar ca pacat de mn, numai de nebuni dau" siiiiiiiii bomba "Pai da normal, PSIHOPATII TRAG LA PSIHOPATI". Doamneee... am ramas fara cuvinte... l-am lasat in nebunia lui si i-am dau ignore.
Cam asa sta treaba. Stau si ma gandesc de atunci ca mi-ar placea sa cred ca isi batea joc de mn, ma lua la misto sau din astea decat sa traiesc cu impresia ca exista astfel de oameni in jurul meu. Faza e ca si datile trecute in care am vorbit imi parea ciudat si folosea tot felul de expresii gen "iti doresc pace" sau "tu imi redai linistea sufleteasca" :))))))
Moartea pasiunii ce sa mai. Nu ca n-as fi eu romantica dar parca asta nu e romantism, e ....... nu stiu.... nebunie sau..... bataie de joc (sincer prefer a doua varianta).

1 comentarii:

rebelu spunea...

pai, ai grija ca de regula, asa se spune, cine se aseamana se aduna!

 
Template by Exotic Mommie Illustration by Dapina

brought to you by AllBlogTools.com Blogger templates