vineri, noiembrie 13, 2009

Poezie poezie ....

Va spun un lucru strict secret
M-am abonat la internet
In prima zi de stat pe chat
9 gagici am agatat
Si le-am chemat la 7 fix La barul din cartierul X
Cand le-am zarit pe toate 9 Doamne, parc-am intrat la ZOO

Prima-i bruneta cu par drept
Pe maini, pe fatza si pe piept
Si m-a privit zimbind usor
Trantita intr-un carucior

A doua insa m-a uimit
Cu nasul ei cel ascutit
Putea sa taie castraveti
Dintr-un judetz in alt judetz

A treia mi-a rinjit cuminte
Cu gura fara nici un dinte
C-un jet de stropi s-a prezentat :
”Salut, sunt Silvia Scarlat”

A patra tipa cred c-avea
Vreo 4 tone si ceva
Din fusta-i stramta de nailon
Faceai trei huse la camion

Pe-a cincea n-o vedeam de loc
Doua grisine-n virf c-un smoc
Spre mine cand s-a indreptat
De la efort a lesinat

A sasea-i buna, ma incita
Insa de-a saptea e lipita
Vai ce mirifice fapturi
Trei maini, un ochi si doua guri

A opta arata beton
Proptita-n carja si-n baston
La 83 de ani si-un pic
Mi-a zis c-ar vrea sa-i fiu gagic

A noua tipa, dragii mei,
Te dizolvai in ochii ei ”
Eu sunt Marina” mi-a soptit
O noapte-ntreaga ne-am iubit

Acuma daca vreti sa stiti
De ce am ochii obositi
Si merg mai cracanat putin
Marina mea era... Marin

21 comentarii:

rebelu spunea...

misto!

Anonim spunea...

Bună Ziua!
Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor şi nu numai.
Am vizionat cu atenţie blogul tău şi vreau să spun că am fost foarte fascinat de ceea ce am găsit. Am fost atras de subiectele interesante şi de originalitatea articolelor. Felicitări ! Încep să îl citesc cu drag.
Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău ; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doreşti, poţi să ne recomanzi orice articol şi noi îl vom promova.
Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
Ne-ar face plăcere, de asemenea, să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piesele necenzurate, avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă numeroasă, de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că, poate, ai vrea să ni te alături şi să colaborăm, binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place. Dorim, de asemenea,sa iti acordam un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultătorilor noştri.
Îţi mulţumesc pentru timpul acordat, iar acum îţi propun să adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul radiowhispercom sau un email radiowhispercom@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
Mulţumesc,Cu stimă Vlad!

Anonim spunea...

I single-core AMD 2.8, 1 Gb Ramm and 1 GB video card and do not understand what his problem is when I get that image is loading and stays like that much and so well ... and if I try to get out of it with key "Windows" or "Alt + Tab" gives me error

Anonim spunea...

well worth the read.I found it very informative as I have been researching a lot lately on practical matters such as you talk about...

Anonim spunea...

Past the bold you darling memoirs practice. You learn to reject the dejection, I second-hand to gain and privation, the pique, fear, enjoyment and friendship.

Anonim spunea...

I resolve establish a series of articles about games and the steps involved. epariurisportive.com - biletul zilei - pariuri sportive

Anonim spunea...

I establish it awfully revealing as I have been researching a scads lately on serviceable matters such as you talk about...www.epariurisportive.com/biletul-zilei-pariuri-sportive - biletul zilei pariuri

Anonim spunea...

The suffering with children is that they're not returnable.
Quentin Frangible

Anonim spunea...

Luxuriously good the read. Thanks conducive to sharing this information. I got a chance to know yon this.http://www.epariurisportive.com/

Anonim spunea...

Sports Betting Secrets pariuri sportive- Biletul zilei pariuri
You hankering to qualify for tolerably hard cash to flutter that you can glowing like that? Tease you wanted to count you among those who recognize how to
keep pitfalls of the "unpolluted games? Call for to suffer with a proportion of bets won on over and beyond 75%? Then you should fling to take cognizance of how the bookmakers ponder and analyze games!

Anonim spunea...

You will be able to get the stick of a fighter plane, or maybe you like light aircraft flight entertainment, no matter that the jocuri miniclips you found all sorts of games that will take you to the white clouds!

Anonim spunea...

Incredibly adequately to prepare for what
at one's desire be our own reactions to promotions, advertisements made about inimitable events, etc..

Anonim spunea...

It is very easy to bet online, all you need to know is where on the online bookmakers are betting the best conditions. We bet on all sports bookmakers promoted on this site, and will strongly recommend any of the listed house. We invite you to discover the safe betting that will bring you guaranteed a win!

Victor spunea...

:))...Tare de tot.

Anonim spunea...

This syncretic look of a convention that has specific objectives and distinctly defined rules.jocuri miniclip The be realized bump of "tactic" establish into the open on humans until the last stanz.

Anonim spunea...

Jocul divin este un joc al zeilor in fata pamantenilor pentru a observa reactiile acestora, sentimentele, comportamentul si altele.

Anonim spunea...

Sometimes, after a full week you want to relax and talk about something human, about what everyone can talk, because I'm tired and I could write about optimization, SEO and other things. Really:)

Poze Selena spunea...

Asa ceva amuzant mai zic si eu. Insa chiar numai barbatii sa arate cat de cat atragator, cand se presupune ca trebuie sa fie putin mai aratosi ca cel intunecat?

Masaj erotic Bistrita spunea...

Aceasta este realitatea din spatele unor mesaje date pe Internet, dar cat de plastic este prezentata.

Anonim spunea...

I like what you guys are usually up too. This type of clever work and reporting!

Keep up the terrific works guys I've incorporated you guys to my blogroll.

My weblog; Walter Jaheem

iuliana spunea...

frumos!!!!!

 
Template by Exotic Mommie Illustration by Dapina

brought to you by AllBlogTools.com Blogger templates